Vragen over uw bestelling
Lees meer
80% van onze producten is op voorraad en dus direct leverbaar.
Wij streven ernaar om deze bestellingen binnen 24 uur te leveren.
20% van onze producten is niet op voorraad maar kunnen wij in de regel binnen 2 tot 5 werkdagen leveren.





Via de Productselector op onze homepage kunt u snel in 3 stappen uw printer vinden maar u kunt bijvoorbeeld ook rechtstreeks uw printer of cartridge nummer in het zoekveld intypen.
Lukt dit laatste niet, probeert u dan om een kortere omschrijving in te typen. Bijvoorbeeld "cp2025" i.p.v. "Color LaserJet CP 2025 DN".
Mocht u uw printer of cartridge toch niet kunnen vinden, belt u ons dan op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 of stuur een email naar support@tonerproductsnederland.nl.


Vragen over de betaling
Lees meer
Voor onze zakelijke klanten staan klein in zwarte kleur de prijzen exclusief BTW erbij.
Toner Products Nederland rekent buiten de prijs inclusief BTW tot 50 euro €3,95 verzendkosten binnen Nederland. Boven 50 euro rekenen we binnen Nederland €2,95.
Voor België rekenen we tot 50 euro standaard €4,95 verzendkosten. Boven 50 euro €3,95.

Als particulier kunt u gratis betalen met:
Indien u betaalt met:
Bedrijven kunnen daarnaast ook gratis op rekening betalen en via automatische incasso.


Vragen over de garantie
Lees meer
Toner Products Nederland vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Toner Products Nederland aanbiedt het product zelf af te halen, mag Toner Products Nederland wachten met terugbetalen tot Toner Products Nederland het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Toner Products Nederland gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Vragen over uw account
Lees meer



Vragen over producten in het algemeen
Lees meer






Wanneer uw problemen ervaart met de print kwaliteit van uw kleurenprinter, maar niet weet door welke kleur het veroorzaakt wordt kunt u onze test pagina's gebruiken.
Door het printen van de testpagina's wordt iedere kleur afzonderlijk gebruikt en is de boosdoener in veel gevallen snel gevonden.
Wanneer u vragen heeft nadat u de documenten heeft geprint, kunt u altijd een scan/foto mailen naar support@tonerproductsnederland.nl
Vragen over onze huismerken
Lees meer
Welke van de 3 opties moet ik kiezen?
Deze vraag krijgen we vaker en we proberen u hier een eerlijk antwoord op te geven.
Het grootste verschil tussen onze 2 huismerken is het feit dat ons TPN High Quality huismerk gemaakt is van originele cartridges die compleet geremanufactured zijn. De originele cartridges worden ingezameld, compleet gedemonteerd, de aan slijtage onderhevige delen worden allemaal vervangen en de cartridge wordt weer vakkundig in elkaar gezet en gevuld. Hierdoor ontstaat een product dat zo dicht mogelijk het originele product evenaart. Met name bij kleurenlaserprinters ligt de foutgevoeligheid hoog en raden wij het gebruik van onze TPN High Quality Remanufactured toner cartridges aan. Een bijkomend voordeel is dat u hiermee het milieu spaart.
Ons TPN Superior Quality huismerk bestaat voornamelijk uit volledig nieuw gebouwde cartridges m.u.v. cartridges waar het patenttechnisch niet mogelijk is om een nieuwe cartridge te leveren. Hier wordt dan ook een remanufactured cartridge geleverd. TPN Superior Quality cartridges zijn geschikt voor allerlei toepassingen en hebben over het algemeen de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Vandaar ook dat deze producten vaak de titel Beste Koop van ons krijgen. Voor zwarte afdrukken kunt u daarom het beste kiezen voor de TPN Superior Quality. Stelt u hogere eisen aan de afdrukken met uw kleurenlaserprinter, kies dan voor ons TPN High Quality huismerk. Wilt u geen risico lopen met een huismerk en bent u bereid om meer te betalen, kiest u dan voor het originele merk.
Wilt u meer weten over het verschil tussen onze huismerken en het originele product kijkt u dan bij onze informatie over de 3 opties. Wilt u meer weten over de verschillen tussen remanufactured, new built, refill en compatible cartridges, leest u dan ons blog artikel hierover.




Dit kan 3 redenen hebben:
In alle gevallen zal de cartridge gewoon in uw printer passen. Mocht dit toch niet het geval zijn, neem u dan contact op met onze Klantenservice.

Vragen over Brother producten
Lees meer

Brother Printer “geen patroon” melding
Het nadeel aan de technologie welke Brother gebruikt is dat er aan de printer verteld moet worden dat de cartridges vervangen zijn. Dit is 9/10 keer ook de oorzaak van het probleem. Een andere oorzaak is dat de cartridges niet goed vastklikken of verkeerd zijn geïnstalleerd. Er zijn meerdere methodes om deze error te verhelpen, maar ze zijn allemaal best tijdrovend. Het is niet in een paar seconden op te lossen met enkele drukken op wat knoppen.Methode 1:
Methode 2:
Hoe voorkom ik deze error?
Het voorkomen van dit probleem is vrij simpel. Indien je de cartridges hebt geïnstalleerd met de printer uitgeschakeld, zal deze error vaak tevoorschijn komen. Het is dus gewoonweg een kwestie van het aan laten van je printer terwijl je de cartridges een voor een installeert. Mocht de error blijven aanhouden, dan is het hoogstwaarschijnlijk daadwerkelijk een defecte cartridge die vervangen moet worden.

Vragen over Canon producten
Lees meer
De melding die verschijnt is "E,1,6 de inkt is op". Op het beeldscherm verschijnt de melding “ondersteuningscode 1688 - De volgende inkt is op zwart PG-540 of kleur CL-541 Vervang de cartridge en sluit de papieruitvoerklep."
Oplossing: Als u bezig was met afdrukken en u wilt doorgaan met afdrukken, drukt u minstens 5 seconden op de knop stoppen/herstellen (stop/reset) terwijl de cartridge geïnstalleerd is. Het afdrukken kan worden voortgezet en de functie voor het bepalen van de resterende inktvoorraad wordt uitgeschakeld.
N.B.: De bovenstaande procedure geldt voor 1 cartridge. Als u voor de andere cartridge dezelfde melding krijgt moet u dezelfde procedure nog een keer uitvoeren.
U hoeft de inktcartridge pas te vervangen als de afdrukken vaag worden of als er lichte strepen te zien zijn.