0475 - 218450

ma - vr 9:00 - 17:30

Klantenservice | Bericht

Levering

Verzendbijdrage

Wij verzenden naar Nederland, België en DuitslandAnita-doos-vangen

Nederland

Verzending binnen Nederland is bij Toner Products Nederland Gratis

België en Duitsland

Verzending naar België en Duitsland is vanaf 250 gratis en vanaf 50 euro €3,95. Tot €50,- kost de verzending €4,95.

Levertijd

Producten die wij op voorraad hebben en op werkdagen voor 17:00 uur besteld worden, worden door ons dezelfde dag nog aangeboden bij GLS. GLS levert  dit pakket de volgende werkdag uit in zowel Nederland als België. Originele producten die niet bij ons zelf maar wel bij onze leverancier op voorraad zijn leveren wij binnen 2 werkdagen. Huismerkproducten die niet bij ons zelf maar wel bij onze leverancier op voorraad zijn leveren wij binnen 2 tot 5 werkdagen.

Verzendmethode

GLS

Al onze producten worden standaard met GLS verzonden. GLS is een van de drie grootste pakketdiensten in Europa. Nadat het pakketje door ons wordt verstuurd ontvangt u een email met daarin de zogenaamde track and trace code. Met deze code en de link in de email kunt u uw bestelling volgen. Indien u wel een pakketnummer heeft maar geen link dan kunt u hier uw bestelling volgen. Het kan voorkomen dat u na het klikken op de link de melding krijgt "er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie". Dit kan voorkomen als GLS het pakket nog niet verwerkt heeft. Probeert u het dan op een later tijdstip nog eens.

 

GLS FlexDeliveryService - Zelf uw bezorgopties kiezen

Voor alle particuliere klanten bieden wij de GLS FlexDeliveryService aan. Met deze service kunt u zelf uw bezorgopties kiezen. Zodra het pakket op werkdagen om 17.30 door ons bij GLS is aangemeld ontvangt u van GLS een eerste email met daarin de reguliere bezorgtijd en de geschatte bezorgdatum. Via de opties in de email kunt u hierna kiezen uit de volgende opties:

Een bezorgdatum kiezen

U kunt als ontvanger kan een specifieke datum kiezen. Hiervoor kan uit de vijf werkdagen na de verzenddatum worden gekozen. Voor de gekozen bezorgdatum wordt een tijdvenster van drie uur gegeven. Nadat de optie "Bezorging op een bepaalde dag" is geselecteerd en bevestigd, zal GLS het pakket op de gewenste dag bezorgen.

Bezorging bij een GLS PakketShop

U kunt als ontvanger een GLS PakketShop kiezen en het pakket daar rechtstreeks laten bezorgen. Er is altijd iemand in de PakketShop aanwezig om de zending aan te nemen. De GLS PakketShop kan meteen online worden gekozen, bijvoorbeeld een PakketShop op de route naar het werk.

GLS PakketShops hebben klantvriendelijke openingstijden, zodat pakketten kunnen worden afgehaald wanneer het het beste uitkomt. Het pakket wordt hier maximaal vijf werkdagen bewaard. Na de keuze voor de optie "Bezorging bij een GLS PakketShop", kan de gewenste GLS PakketShop worden gekozen. GLS stuurt het pakket door en levert het af bij de geselecteerde PakketShop als de keuze is bevestigd.

Ophalen bij een depot van GLS

U kunt als ontvanger ervoor kiezen om het pakket zelf bij een GLS-depot op te halen. Het pakket blijft dan in het depot dat voor het bezorgadres verantwoordelijk is en de ontvanger kan het binnen vijf werkdagen komen ophalen. Hierna wordt het pakket retour afzender gestuurd. Na de keuze voor de optie "Zelf ophalen bij een GLS-depot" en ontvangst van de bevestiging, slaat GLS het pakket veilig op.

Het pakket weigeren

U kunt als ontvanger  zelfs al vóór de bezorging een zending online weigeren. Bijvoorbeeld als de ontvanger de goederen niet heeft besteld of als de aankoop van de goederen is geannuleerd. Na het klikken op de optie "Pakketzending weigeren" wordt een bevestiging verstuurd. Vervolgens stuurt GLS het pakket retour afzender.

 

N.B.: Zendingen gericht aan een postbusadres zijn niet toegestaan.

 

Verklaring van Track & Trace begrippen GLS

Overslag

Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.

Aankomst

Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.

Bestel

De chauffeur heeft de bestelling gescand en geeft hiermee aan deze voor aflevering ingeladen te hebben.

Aflevering

De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.

Terug uit bestelling

Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.

Niet in bestelling

Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.

Indien u niet thuis bent bij aflevering van het pakket

Bent u de eerste keer niet thuis om het pakketje te ontvangen van GLS dan kunt u gratis een bezorgafspraak maken met GLS via deze link. Het is  ook mogelijk om een ander afleveradres op te geven zodat het pakketje bijvoorbeeld op uw werk of bij familie wordt afgeleverd.

Het is wel van belang dat u snel reageert op niet-thuis-bericht door contact op te nemen met GLS. Pakketten waarop na ca. 1 week nog niet gereageerd is, worden standaard terug gezonden naar ons magazijn. Pakketten die 2 keer vergeefs zijn aangeboden door GLS gaan eveneens standaard retour naar ons magazijn.

Beschadigd pakket

Indien u een pakket aangeboden krijgt dat ernstig beschadigd of reeds opengemaakt is, adviseren wij u dit pakket niet aan te nemen. Indien u dit wel doet vervalt de verzekering en garantie. Weiger daarom het pakket, laat de koerier het weer meenemen en neem Contact  met ons op.