Uw mening

Beoordelingen

Toner Products Nederland heeft inmiddels meer dan 3.500 beoordelingen bij de Feedback Company. 96% van onze klanten beveelt ons aan en met een gemiddelde van 8.9 uit 10 scoren we bijzonder goed.

Wij stellen het zeer op prijs als ook u uw ervaring met ons bedrijf en producten deelt met anderen. Dit kan via de email die u van ons na elke aankoop ontvangt maar dit kan ook productspecifiek op onze productpagina’s. Daarnaast kunt u ons ook beoordelen op een aantal prijsvergelijkingswebsites. Mocht u een klacht hebben, neemt u dan a.u.b. alvorens ons te beoordelen eerst contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers zullen alles in werking zetten om uw klacht z.s.m. en naar tevredenheid proberen op te lossen.

Met een beoordeling helpt u andere klanten en ons om onze dienstverlening te perfectioneren. Daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in uw mening en bieden wij u de mogelijkheid om ons bedrijf en producten te beoordelen. 

In uw review waarderen wij het als u, naast onze sterke punten, ook eventuele verbeterpunten aangeeft. De beste review van de maand ontvangt van ons een: 

Toner Products Nederland Kortingscode t.w.v. €50,-


Beoordeel ons op FeedbackCompany.nl: Klik hier om deel te nemen
Bent u via Tweakers bij ons terecht gekomen?: Klik hier om deel te nemen
Bent u via Kieskeurig.nl bij ons terecht gekomen? Klik hier om deel te nemen
Bent u via Vergelijk.nl bij ons terecht gekomen?:  Klik hier om deel te nemen


Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd!

The Feedback Company

8,9 / 10

Gebaseerd op 4472 beoordelingen

Ad Humme: "Groot assortiment fijne service snelle verzending"

17 aug. 2018

Anoniem: "goed"

16 aug. 2018

Dr M.H.Nederlof: "Laser printer toner eigen merk gekocht voor eigenlijk al verouderde HP printer CP1215. Maar nog steeds goede en snelle service "

12 aug. 2018

J.W.J. divendal: "ik heb het gehad met Toner Products Nederland. Wat is het geval zo vriendelijk en behulpzaam bij betsellen zo koud op mijn dak kwam de reactie op mijn email dat ik niet het gewenste had ontvangen er is conform de bestelling geleverd punt uit Deze persoon die deze email heeft verzonden moet direct gecontroleerd in het magazijn order picking gaan doen en nooit meer een email naar een klant mogen versturen.Dit antwoord op mijn email had verder moeten gaan met maar we begrijpen dat de levering niet helemaal aan Uw verwachtingen voldoet. Daarom stellen we voor tegen een speciale prijs als nog U de XL uitvoering 23mL te leveren voor de 540 en 541. De geleverde 8 mL uitv oering mag U behouden die heeft U tenslotte al betaald U creeerd hierdoor een nieuwe bestelling en behoudt een tevreden klant. De aanbieding v an een kortingscode van 50 en nu zelfs al 100 euro stelt niets voor omdat die alleen geldt voor eigen merk artikelen en niet voor originele producten . Zoals in het verleden is gebleken. Dat ik nu opnieuw gevraagd wordt om een beoordeling in te sturen is een foutje in Uw programma want mijn email had dat moeten voorkomen."

5 aug. 2018

Anoniem: "Prima."

4 aug. 2018

Vincent Olivers: "Na verschillende keren eerder heb ik weer een cartridge besteld"

4 aug. 2018

Tips en suggesties

Uw tips en suggesties zijn ook altijd welkom. Deze kunt u via een email naar support@tonerproductsnederland.nl kenbaar maken of via onze contactpagina.

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling Klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze contactgegevens kunt u vinden op onze contactpagina.

Een email kunt u ook sturen naar support@tonerproductsnederland.nl

Per reguliere post kunt u ons bereiken op het volgende adres:

Toner Products Nederland B.V.
Ringweg 22
6045JL Roermond
 

U kunt op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 ook telefonisch contact opnemen. Telefoonnummer: (+31) (0)475-323 292.                                                        

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Toner Products Nederland bij is  aangesloten.