0475 - 218450

ma - vr 9:00 - 17:30

Klantenservice | Bericht

Uw mening

Beoordelingen

Toner Products Nederland heeft inmiddels meer dan 3.500 beoordelingen bij de Feedback Company. 96% van onze klanten beveelt ons aan en met een gemiddelde van 8.9 uit 10 scoren we bijzonder goed.

Wij stellen het zeer op prijs als ook u uw ervaring met ons bedrijf en producten deelt met anderen. Dit kan via de email die u van ons na elke aankoop ontvangt maar dit kan ook productspecifiek op onze productpagina’s. Daarnaast kunt u ons ook beoordelen op een aantal prijsvergelijkingswebsites. Mocht u een klacht hebben, neemt u dan a.u.b. alvorens ons te beoordelen eerst contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers zullen alles in werking zetten om uw klacht z.s.m. en naar tevredenheid proberen op te lossen.

Met een beoordeling helpt u andere klanten en ons om onze dienstverlening te perfectioneren. Daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in uw mening en bieden wij u de mogelijkheid om ons bedrijf en producten te beoordelen. 

In uw review waarderen wij het als u, naast onze sterke punten, ook eventuele verbeterpunten aangeeft. De beste review van de maand ontvangt van ons een: 

Toner Products Nederland Kortingscode t.w.v. €50,-


Beoordeel ons op FeedbackCompany.nl: Klik hier om deel te nemen
Bent u via Tweakers bij ons terecht gekomen?: Klik hier om deel te nemen
Bent u via Kieskeurig.nl bij ons terecht gekomen? Klik hier om deel te nemen
Bent u via Vergelijk.nl bij ons terecht gekomen?:  Klik hier om deel te nemen


Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd!

Tips en suggesties

Uw tips en suggesties zijn ook altijd welkom. Deze kunt u via een email naar support@tonerproductsnederland.nl kenbaar maken of via onze contactpagina.

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling Klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze contactgegevens kunt u vinden op onze contactpagina.

Een email kunt u ook sturen naar support@tonerproductsnederland.nl

Per reguliere post kunt u ons bereiken op het volgende adres:

Toner Products Nederland B.V.
Ringweg 22
6045JL Roermond
 

U kunt op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 ook telefonisch contact opnemen. Telefoonnummer: (+31) (0)475-323 292.                                                        

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Toner Products Nederland bij is  aangesloten.